Desfășurarea activității în secretariatul FCCIA

16 martie 2020

[19 octombrie 2020] Funcționarea secretariatului FCCIA 

Ca urmare a evoluției nefavorabile a crizei epidemiologice generată de virusul SARS-CoV2, începând de marți 20 octombrie 2020, accesul la serviciile administrative în Facultatea de Construcții Civile, Industriale si Agricole (FCCIA) este restricționat publicului.

Pentru obținerea diferitelor documente de interes în această perioadă, solicitanții vor urma strict fluxul comunicațional disponibil aici .

Transmiterea documentelor: studenții vor utiliza

(i)  serviciul de transport documente și vor urma instrucțiunile subsecvente. Serviciul de transport documente de la FAN Courier este gratuit pentru toți studenții care doresc trimiterea fotografiilor pentru carnetul de student, a declarațiilor pentru obținerea burselor de performanță, merit și speciale semnate olograf. Accesați https://www.selfawb.ro/ , generați un cont, chemați curierul și trimițeți coletul la adresa Bulevardul Lacul Tei 122-124, destinatar Universitatea Tehnică de Construcții București – Rectorat UTCB; specificați că plata se face la destinatar,

sau

(ii) documentele pot fi depuse în cutia poștală amplasată în exteriorul clădirii facultății.

Analiza si preluarea dosarelor studenților in vederea acordării bursei sociale se va realiza în continuare, în condiții stricte de siguranță sanitară, cu respectarea tuturor prevederilor legale in vigoare, la parterul clădirii facultății.

Plata taxelor se realizează conform sistemului descris aici.

Adrese utile Secretariat Rectorat:
– eliberări diplome: doina.rusu@utcb.ro
– studenți străini: liliana.popescu@utcb.ro

Administrația facultății depune toate eforturile pentru minimizarea impactului negativ asupra activității zilnice si mulțumeste tuturor pentru înțelegere.

Vă invităm să consultați periodic pagina de internet a universității https://utcb.ro/ și pagina de internet a facultății, pentru actualizarea informației.